Річний план
ПЛАН РОБОТИ
Закладу дошкільної освіти «Сонечко» с. Носівці Кунківської сільської ради
на 2024/2025 навчальний рік
Зміст
Аналіз діяльності ЗДО за 2023-2024 навчальний рік, завдання на 2024 - 2025 навчальний рік |
|
План роботи на вересень 2024 - 2025 н.р |
|
План роботи на жовтень 2024 - 2025 н.р |
|
План роботи на листопад 2024 - 2025 н.р |
|
План роботи на грудень 2024 - 2025 н.р |
|
План роботи на січень 2024 - 2025 н.р |
|
План роботи на лютий 2024 - 2025 н.р |
|
План роботи на березень 2024 - 2024 н.р |
|
План роботи на квітень 2024 - 2025 н.р |
|
План роботи на травень 2024 - 2025 н.р |
|
ДОДАТКИ |
|
План-циклограма внутрішньої системи оцінювання якості освітнього процесу в закладі дошкільної освіти на 2024 - 2025н.р |
|
План-циклограма вивчення стану організації процесів функціонування в закладі дошкільної освіти на 2024 - 2025 н.р |
|
План спільної роботи закладу дошкільної освіти та закладу загальної середньої освіти (на основі Угоди про співпрацю)
Розділ 1 Аналіз роботи за 2023-2024 навчальний рік,
завдання на 2024-2025 навчальний рік
Заклад дошкільної освіти «Сонечко» знаходиться за адресою с. Носівці, вул. Шкільна №3.
ЗДО «Сонечко» загального типу, розрахований на 15 місць. Режим роботи з 8.00 – 17.00 год.
Головна мета діяльності ЗДО «Сонечко» с. Носівці: створення безпечного освітнього середовища, організація освітнього процесу в умовах воєнного стану, забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, створення умов для їх фізичного, розумового й духовного розвитку.
У 2023-2024 н. р. освітній процес організований з урахуванням безпекової ситуації з запровадженням короткотривалого режиму роботи. Мова навчання українська. Кількість груп – 1 різновікова. В поточному навчальному році виховувалось 14 дітей . Всі діти п’ятирічного віку були охоплені навчанням.
Педагогічний процес у закладі забезпечують директор та вихователь.
Освітній рівень педагогів:
Директор – повна вища освіта
Вихователь – повна вища освіта
Стаж роботи педагогічних працівників:
Директор – 20 років
Вихователь - 11 років;
Кваліфікаційний рівень педагогів:
Директор – має кваліфікаційну категорію «спеціаліст I кваліфікаційної категорії»;
Вихователь – має кваліфікаційну категорію «спеціаліст»;
Слід відмітити, що педагоги закладу освіти постійно підвищують професійну компетентність , працюють над самоосвітою.
У 2023-2024 навчальному році освітній процес був організований із запровадженням короткотривалого режиму роботи з урахуванням вимог Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів (затвердженого наказом Міністерства охорони здоров`я України від 24.03.2016 № 234)
Організоване навчання у формі занять проводилось, починаючи з 4-го року життя. Протягом дня рівномірно розподілялись всі види активності за основними напрямами розвитку залежно від бажань та інтересу дітей.
Виконуючи річний план на 2023 – 2024роки, заклад працював над такими завданнями:
1.Забезпечення виконання вимог щодо особливостей організації освітнього процесу в ЗДО в умовах воєнного стану, створення умов для здобуття освіти та педагогічної діяльності в ЗЗСО I –III cт. с.Носівці Кунківської сільської ради.
2.Забезпечення освітньої діяльності спрямованої на якісний результат формування соціально – громадянської компетентності дошкільників.
3.Поглиблення роботи спрямованої на формування навичок безпечної поведінки дошкільників.
4.Впровадження інноваційних методів та прийомів для розвитку мовлення у дітей
Враховуючи вікові особливості дітей дошкільного віку, ключовою передумовою налагодження ефективного та дієвого освітнього процесу була партнерська взаємодія між батьками та педагогічним колективом. Основними формами комунікації були офлайн зустрічі, консультації, поради у Viber, метод. матеріали на сайті закладу.
Діяльність методичного кабінету
Підвищенню професійної компетентності педагогічних працівників та результативності освітньої діяльності з дітьми сприяла активна участь педагогів в методичній роботі дошкільного закладу . Педагогічні працівники закладу постійно підвищували свою кваліфікацію через онлайн-навчання, шляхом участі у вебінарах, тренінгах, майстер – класах, на засіданнях педагогічних годин тощо, на яких виносились на розгляд актуальні питання теорії та методики освітньої роботи, особлива увага приділялась набуттю практичних навичок по збереженню життя та здоров’я в умовах воєнного стану, створенню психологічного комфорту, формуванні пошуково-пізнавальної діяльності дошкільників тощо.
Згідно наказу ЗДО «Сонечко» с.Носівці «Про атестацію педагогічних працівників ЗДО «Сонечко» с. Носівці у 2023- 2024н.р.» була проведена атестація вихователя ЗДО – Кабась Т.П. , метою атестації було стимулювання цілеспрямованого, безперервного підвищення рівня професійної компетентності педагогічноо працівника, росту професійної майстерності. В результаті атестації підтверджено кваліфікаційну категорію «Спеціаліст».
Протягом року в закладі освіти були організовані та проведені засідання педагогічних годин:
- Про підсумки роботи за минулий навчальний рік та основні педагогічні проблеми і завдання педагогічного колективу на 2023 -2024 н.р.
- Про національно - патріотичне виховання дошкільників
- Про підсумки тематичного вивчення стану роботи з розвитку зв’язного мовлення дітей різновікової групи
- Про результативність роботи колективу дошкільного закладу у 2023 – 2024 н.р, про завдання на літній період.
З метою розв’язання освітніх завдань та підвищення професійної майстерності педагогів в закладі освіти проводились:
- консультації для педагогів: «Співпраця з родиною – запорука упіху у вихованні дітей – дошкільнят», «Безпека під час війни: Професійна компетентність вихователя ЗДО в контексті воєнного часу», «Система роботи по формуванню національної свідомості, патріотизму дітей дошкільного віку», «Вплив мовлення батьків на мовленнєвий розвиток дитини», «Негативний вплив сучасного інформаційного простору на психічне та фізичне здоров’я дитини», «Система роботи по формуванню національної свідомості патріотизму дітей дошкільного віку»
Педагоги ЗДО постійно підвищували свою кваліфікацію через онлайн – навчання, використовували в своїй діяльності розробки (ЮНІСЕФ та МОН України) , відвідували організовані методичні заходи на рівні громади. Одним із ключових питань є інноваційна діяльність у закладі дошкільної освіти. Вихователь активно впроваджує мнемотехніку для навчання та розвитку дошкільників.
Протягом року педагоги взяли участь у заходах з підвищення кваліфікації за освітньою програмою «Освіта і піклування», переглянули майстер – класи, відвідали семінар на тему «Сюжетоскладання», онлайн – тренінги – «Створення безпечного простору», «Організація освітнього простору для дітей дошкільного віку у змішаному форматі»; пройшли навчання з цивільного захисту населення; інструктажі.
Організаційно – педагогічна діяльність
У 2023 -2024 навчальному році педагогічний колектив працював над головною методичною темою «Формування соціально – громадянської компетентності дітей» та впровадження інноваційних методів та прийомів для розвитку мовлення дітей. Було проведено багато змістовних заходів, які висвітлювались на сайті закладу.
Тематичні тижні:
«Патріотичне виховання»
«Україна – рідний край»
«Моя Україна»
«Народні майстри»
« Шевченківські дні»
Заняття за темами:
«Українці ми маленькі»
«Мій прапорець»
«Рослини- символи рідного краю»
«Українські символи»
«Калина – народний символ України»
«Україна – рідний край»
«Київ – серце України»
«Прапор України»
«Пригода з глечиком»
«Куманець»
« Ремесла рідного краю»
« Рушничок»
«Т. Г. Шевченко – великий поет України»
«Хусточка для бабусі»
« Мандрівка у книгу казок»
Перегляд презентацій:
«Моя Батьківщина – це ненька Україна»
«День української писемності та мови»
«Тарас Шеченко – геніальний син українського народу»
Флешмоби:
«Українська хустка – наш оберіг»
«Великдень – в родинному колі»
«День вишиванки»
Виховні заходи:
«Міжнародний день миру»
«Україна – держава соборна, сонценосна колиска моя»
«Міжнародний день рідної мови»
Проведено вікторини
«Що ти знаєш про Україну?»
«Знавці народних казок»
Проводиться ознайомлення з українськими піснями, таночками, казками. Розучуються вірші про Україну.
Проведено виставки дитячих робіт за темами : «Державні символи України», «Українська народна іграшка», «Червона калина» , «Український посуд» та ін.
Велика увага приділялась комунікативному розвиткові особистості. Упроваджувались технології мнемотехніки, які сприяють розвиткові зв’язного мовлення, асоціативного мислення, зміцнення зорової та слухової пам’яті та уваги, розвитку уяви, творчого, логічного та образного мислення, прискорення процесів автоматизації і диференціації поставлених звуків.
Використання мнемотехніки в освітній діяльності дає позитивні результати: в дошкільнят виникає інтерес до заучування віршів, потішок, складання розповідей за сюжетними картинами, переказ творів. Більшість дітей стали менш боязкими та сором’язливими, у них з’явилась впевненість у власних можливостях. Систематичне використання мнемотехніки допомагає дітям збагатити свій життєвий досвід,збагатити словниковий запас.
Внутрішня система оцінювання якості освітньої діяльності
Враховуючи вимоги Базового компонента дошкільної освіти та чинної програми «Дитина», в ЗДО проводили моніторинг досягнень дітей за освітніми напрямками. Діти мають високий, достатній рівень досягнень.
Було проведено підсумкове вивчення стану сформованості шкільної зрілості старших дошкільників :
Вивченням охоплювались наступні питання:
- реалізація освітнього процесу згідно Базового компоненту дошкільної освіти;
- аналіз планування , його відповідність державному Стандарту та завданням програми «Дитина»;
- доцільність та ефективність форм роботи з дітьми ,результативність навчальної діяльності за освітніми лініями «Мовлення дитини», «Дитина в сенсорно-пізнавльному просторі», «Дитина в соціумі», «Особистість дитини», «Гра дитини», «Дитина в природному довкіллі», «Дитина у світі культури».
-робота з батьками.
Вивчення проводила директор ЗДО А.М.Савостіна. Під час вивчення використовувались наступні методи: опрацювання відповідної документації, безпосереднє спостереження за організованою та самостійною діяльністю дітей на заняттях, дотримання санітарних норм в проведенні освітньої роботи, індивідуальна робота з вихованцями та батьками.
У результаті вивчення даного питання встановлено, що реалізація освітнього процесу в ЗДО з короткотривалим режимом роботи на належному рівні. Враховано особливості дітей дошкільного віку, заняття проводяться інтегровані, згідно програми «Дитина».Аналіз перспективних та календарних планів показав, що педагог закладу доцільно планує і проводить заняття.
З метою підвищення рівня мотиваційної готовності дітей до шкільного життя систематично використовуються такі форми роботи, як: читання дітям художніх творів про школу; бесіди, дидактичні ігри мотиваційної спрямованості, організація колективних занять з першокласниками.
Все це позитивно впливає на соціалізацію дітей, сприяє формуванню у дошкільників дисциплінованості, почуття обов’язку та інших якостей, потрібних майбутнім учням.
Вивчення стану мовленнєвої діяльності з дітьми показало, що в дітей високий та достатній рівень мовлення, в однієї дитини середній рівень. Діти вміють слухати й чути звуки природи, у розмові з дорослими вживають слова ввічливості, складають невеликі розповіді про предмети, ведуть діалог.
Група з 4 дітей :
високий - 2д., – 50%
достатній – 1 д., - 25 %
середній - 1д., – 25 %
При вивченні сенсорно – пізнавальної та логіко – математичної компетенції старших вихованців встановлено, що в основному діти усвідомили всі ознаки предметів: висота, товщина, ширина, довжина; розпізнають геометричні фігури; володіють кількісною та порядковою лічбою в межах 10, деякі труднощі мають у обчисленні прикладів та розв’язанні задач.
високий рівень - 2 д.,- 50 %;
достатній - 1д., - 25 %;
середній – 1д., - 25%;
Визначення компетентності за освітнім напрямком «Особистість дитини» показала, що діти мають елементарні уявлення про статеву належність, про будову тіла, дотримуються правил безпечної поведінки, виконують основні гігієнічні процедури, володіють основними рухами, орієнтуються в основних емоціях, підвищилась можливість безпеки життєдіяльності.
високий рівень - 1 д,.- 25 %;
достатній - 3д., - 75 %;
Визначення компетентності за освітнім напрямком «Дитина в соціумі», має такі результати: діти знають ім’я, по батькові ,прізвище, усвідомлюють зміст поняття сім’я, мають уявлення про професії, володіють знаннями про державу, символи, національний одяг,знають народні обереги – символи, мають уявлення про школу, знають свої права, розуміють необхідність виконання обов’язків, але не завжди виконують, знають основні професії дорослих, розуміють їх значення для людей
високий рівень - 2 д., - 50 %;
достатній - 2д., - 50 %;
Результати рівня досягнень за освітнім напрямком «Дитина в природному довкіллі» показали, що діти знають пори року їх прикмети, ознаки, мають загальне уявлення про життя людей на планеті Земля, називають найпоширеніші рослини, тварини, птахи, комахи. Обізнані з правилами природокористування, володіють трудовими навичками догляду за рослинами, домашніми тваринами.
високий рівень - 1 д.,- 25 %;
достатній - 1д., - 2 5 %;
середній – 2д., - 50%;
Результати рівня досягнень за освітнім напрямком «Дитина в світі мистецтва», має такі результати:
мистецтво - діти виконують персональні роботи й уміють домовлятись, виявляють самостійність, вміють безпечно користуватись ножицями, використовують різні способи ліплення, деякі труднощі виникають в розрізненні жанрів, засобів виразності;
літературне образотворення – емоційно сприймають літературні твори та висловлюють своє ставлення до них, готові підтримати бесіду за змістом художнього твору, відповідати на запитання;
музика – уважно слухають музику, упізнають пісні за мелодією, співають без напруження, чітко промовляють слова, ритмічно виконують рухи відповідно до характеру та засобів музичної виразності у вправі, грі, танці.
високий рівень - 1 д.,- 25 %;
достатній - 1д., - 25 %;
середній – 2д., - 50%;
Результати рівня досягнень за освітнім напрямком «Гра дитини»,
має такі результати: зацікавлено ставляться до ігрової діяльності, беруть участь у різних видах ігор, можуть за допомогою гри відновлювати власний емоційний стан.
високий рівень - 2 д.,- 50 %;
достатній - 2д., - 50 %;
Загальний рівень досягнень дітей:
високий рівень – 40%
достатній рівень – 40%
середній рівень – 20 %
Впродовж навчального року проводився постійний аналіз роботи вихователя, рівень професійного розвитку, застосування у роботі інноваційних технологій .
Робота педагогів була спрямована на побудову системи взаємодії педагогів та сім’ї. З метою співпраці для реалізації освітніх завдань використовувались такі форми роботи: офлайн – консультації для батьків, індивідуальні бесіди, надання пам’яток для батьків, інформаційних повідомлень.
Підбиваючи підсумки навчально-виховного процесу в ЗДО за минулий 2023- 2024 навчальний рік, можна стверджувати, що педагогічний колектив провів значну роботу щодо навчання та виховання дітей із запровадженням короткотривалого режиму роботи.
Адміністративно – господарська діяльність
Протягом 2023-2024навчального року постійно велась робота
по забезпеченню навчально – методичних умов:
- заповнення інформації на сайті закладу
- підготовка планів та розкладу роботи,
- підготовка матеріалів для батьківських зборів, виробничих нарад, пед. годин
- проведення навчань з питань пожежної безпеки
по забезпеченню матеріально – технічних умов:
- підготовка актів обстеження
- організація тижня благоустрою
- контроль за економією електроенергії
- придбання подарунків до новорічних свят
- списання матеріалів
- укладання договорів
- підготовка до ремонтів
- відпрацювання дій працівників під час повітряних тривог
На початку навчального року були укладені договори та придбано ноутбук, канцелярію, навчальні засоби, що значно покращило роботу педагогів.
Весною проведено акцію з благоустрою території ЗДО – було прибрано площу 0,40 га, побілено дерева в межах території ЗДО.
В кінці навчального року виконано ремонтні роботи в закладі, пофарбовано ігровий майданчик. Придбано пісочницю, підготовлено харчоблок, столову згідно вимог Гайсинського управління Головного управління Держпродспоживслужби уВІнницькій області
Підготовлено акти обстеження, плани роботи, розклади для освітньої діяльності. Оформлено сторінку на сайті закладу.
Протягом 2023 – 2024 навчального року було укладено 17 договір. Із них, 8 – послуг, які забезпечують функціонування закладу, 9 – товари, матеріали для ЗДО.
Адміністрацією дошкільного закладу постійно проводилася робота щодо підтримання електрообладнання, тепло - водопостачання та стану будівлі, для нормального функціонування.
Виконання кошторису, виконання угод, ведення фінансових операцій здійснювалось відповідно до діючого законодавства разом з «Централізованою бухгалтерією Кунківської сільської ради»
Одним із важливих пріоритетів у діяльності закладу є забезпечення безпеки учасників освітнього процесу. З метою збереження життя і здоров'я дітей та працівників ЗДО відповідальними особами планово проводились інструктажі відповідно до відомчих інструкцій, методичних рекомендацій щодо проведення просвітницької роботи з учасниками освітнього процесу в закладах дошкільної освіти з питань уникнення враження мінами, вибухонебезпечними предметами та ознайомлення з правилами поводження в надзвичайних ситуаціях.
Аналіз роботи закладу дошкільного освіти «Сонечко» с. Носівці за 2023-2024 навчальний рік показав, що освітній процес здійснювався за пріоритетними напрямками згідно плану роботи протягом всього навчального року, за принципами: актуальність, конкретність, об’єктивність, динамічність. Саме створення належних умов для дошкільної освіти, спільна партнерська взаємодія батьків та працівників закладу, сприяли успішній результативності проведення освітньої діяльності з дітьми, охороні та зміцненні здоров’я дітей, попередженню їхнього травмування.
Завдання на 2024/ 2025 н.р.
1. Забезпечити дотримання вимог щодо організації освітнього процесу в ЗДО під час воєнного стану, створення безпечних умов для навчального процесу та педагогічної діяльності.
2. Продовжувати розвивати у вихованців національно – патріотичну свідомість, розуміння культурних та історичних особливостей нашої країни через інтеграцію національних традицій у різних видах діяльності .
3.Сприяти формуванню у дітей навичок безпечної поведінки в умовах воєнного стану
4.Розвивати пізнавальну активність за допомогою дидактичних та настільно – друкованих ігор на розвиток логічного мислення.
ВЕРЕСЕНЬ
Розділ 1. Діяльність структур колегіального управління
№ та назва блоку |
Засідання, тема (зміст) |
Термін |
Відповідальні |
Примітка |
1.1. Загальні збори (конференції) колективу, виробнича нарада, адміністративна нарада
1.2. Педагогічна година
|
Загальні збори колективу · Про стан готовності колективу до роботи у 2024-2025 н.р · Ознайомлення з новим законом про дошкільну освіту · Перегляд рекомендацій щодо організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти у 2024 – 2025 навчальному році
1. Про підсумки роботи за минулий навчальний рік та основні педагогічні проблеми і завдання педагогічного колективу на 2024/2025 н.р. 2.Про затвердження плану роботи закладу дошкільної освіти на 2024/2025 н.р. 3.Про затвердження видів і форм планування освітнього процесу у закладі, організації життєдіяльності, фізкультурно-оздоровчих заходів. |
серпень
02.09.2024
|
Директор
Директор
|
|
1.3. Заходи з атестації, підвищення кваліфікації педагогів |
Ознайомлення з планом проходження онлайн конференцій, вебінарів |
До 30.09.2024 р. |
Директор
|
|
Розділ 2. Методична робота з кадрами
№ та назва блоку |
Форма роботи |
Тема (зміст) заходів |
Термін |
Відповідальний |
Примітки |
2.1. Підвищення професійної компетентності |
Огляд |
Професійний стандарт вихователя закладу дошкільної освіти |
06.09.2024 р. |
Директор |
|
2.2. Розвиток професійної творчості |
Консультація
|
Впровадження в практику роботи елементів інноваційних технологій як один із засобів розвитку творчості педагога |
16.09.2024 р. |
Директор |
|
2.3. Підвищення кваліфікації |
Вебінари, конференції |
Залучати педагогів до перегляду вебінарів, конференцій на платформах: «ІВА «ОСВІТА УКРАІНИ», «Всеосвіта», «МЦФР» та ін. |
Протягом 2024/2025 н.р. |
Директор |
|
Самоосвіта |
Поглиблено працювати та накопичувати, систематизувати теоретичний та практичний матеріал з обраної науковометодичної роботи. |
Протягом 2024/2025 |
Директор Вихователь |
|
|
2.4. Моніторинг якості освіти (розвиток компетентності дітей, професійних компетентностей педагогів) |
Провести консультацію для вихователя «Проведення моніторингу досягнень дітей дошкільного віку згідно з Базовим компонентом дошкільної освіти» |
До 20.09.2024 |
Директор |
|
Розділ 3. Діяльність методичного кабінету
№ та назва блоку |
Форма роботи |
Тема (зміст) заходів |
Термін |
Відповідальний |
Примітки |
Створення науково-методичного осередку для педагогів і батьків |
Моніторинг, аналіз |
Моніторинг нормативно-правової бази, нових актів у галузі освіти |
До 01.09.2024 р. |
Директор |
|
Розподіл |
Скласти орієнтовний розподіл організації життєдіяльності та розподіл часу при організації життєдіяльності в ЗДО |
До 30.08.2024 р. |
Директор |
|
|
Методичні рекомендації |
Формування психологічної готовності працівників закладів освіти до конструктивної поведінки в умовах надзвичайних ситуацій |
До 30.09.2024 |
Директор |
|
|
|
Забезпечення педагогічного колективу необхідною науково-методичною літературою, нормативно-правовими актами з питань організації освітнього процесу в ЗДО у 2024-2025 н.р. |
Вересень 2024 р. |
Директор |
|
|
|
Переглянути з педагогами закладу правила внутрішнього розпорядку, посадові інструкції, графіки роботи |
2024 – 2025 н.р. |
Директор
|
|
|
Сайт ЗДО |
Інформаційне наповнення сайту |
2024 – 2025 н.р. |
Директор |
|
|
|
Тематичний тиждень |
«Всеукраїнський тиждень з протидії булінгу » |
16.09.2024 – 20.09.2024 |
Вихователь |
|
Тематичний тиждень |
«Тиждень безпеки дитини» |
23.09.2024 – 27.09.2024
|
Вихователь, директор |
|
|
Тематичний день |
День знань |
01.09.2024
|
Директор Вихователь |
|
|
Передовий педагогічний досвід |
Система роботи |
Виявлення ППД: вивчення системи роботи педагогів |
2024 – 2025 н.р. |
Директор |
|
|
Консультації Практикуми Рекомендації |
Спрямувати роботу колективу на загальне -Коректурні таблиці Н.Гавриш -Елементи системи М.Монтесорі -Використання LEGO -Розвиток творчих здібностей - Людмила Шульга -Музикотерапія -Кольоротерапія -Тістопластика -Спадщина В. Сухомлинського - Методика Т.О. Піроженко «Мовленнєве
зростання дошкільника» |
2024 – 2025 н.р. |
Директор
|
|
Розділ 4. Адміністративно-господарська діяльність
№ та назва блоку |
Форма та тема (зміст) заходів |
Термін |
Відповідальний |
Примітка |
4.1. Забезпечення матеріально-технічних та навчально-методичних умов |
Здійснити ревізію та контроль за станом ігрового обладнання, дитячих меблів, та технологічного обладнання. |
До 16.09.
|
Завідувач господарством |
|
Подати інформацію на придбання предметів та матеріалів, виконання робіт та послуг, поточних ремонтів до врахування затрат у бюджеті на 2025 рік. |
До 15.11.
|
Директор |
|
|
Організувати день прибирання |
20.09. |
Директор |
|
|
Своєчасно зробити заготівлю насіння квітів, овочів для посадки у весняний період |
Серпень-вересень 2024 р. |
Вихователь, помічник вихователя |
|
|
4.2. Інструктажі з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності тощо |
Проводити повторний інструктаж на робочому місці з усіма працівниками: -на роботах з підвищеною небезпекою; -на інших роботах
|
Щоквартально 1 раз на півроку |
Завідувач господарством |
|
4.3. Санітарно-просвітницька робота (гігієнічне навчання/виховання
|
Провести навчання педагогічних працівників з теми: «Основи першої домедичної допомоги. Домедична допомога у воєнний час» |
До 01.09. 2024 р. |
Вихователь
|
|
Провести лекторіум з батьками вихованців за темою: |
До 15.09. |
Вихователь
|
|
Розділ 5. Організаційно-педагогічна діяльність
№ та назва блоку |
Форма роботи |
Тема (зміст) заходів |
Термін |
Відповідальні |
примітка |
5.1. Взаємодія з батьками, органами батьківського самоврядування |
Загальні батьківські збори |
1. Режим роботи закладу на період дії правового режиму воєнного стану. 2.Завдання і зміст освітньої роботи дошкільного закладу в новому навчальному році. 3. Спільне обговорення «Адаптація дітей до дитячого садка» 3.Обрання членів батьківського самоврядування дошкільного закладу.
|
02.09.2024р
|
директор |
|
Консультації Рекомендації |
«Спільна робота вихователя та сім’ї із соціальної адаптації дітей дошкільного віку» Надавати батькам інформацію про умови перебування дітей в ЗДО; історію, досягнення та традиції закладу через батьківські групи в viber, буклети, інтернет-сайт ЗДО |
2024 – 2025 н.р. |
Директор Вихователь |
|
|
Консультації Інформація |
Через індивідуальні та індивідуально-групові форми роботи ознайомити батьків, або осіб, які їх замінюють, з документами, що регламентують діяльність ЗДО |
Вересень
|
Директор вихователь |
|
|
|
Консультація |
Навчаємо безпеки в побуті |
Вересень
|
Вихователь |
|
5.2. Співпраця зі школою, взаємодія з установами, організаціями |
Інформація, консультація |
Познайомити вихователя із програмою початкової школи, Державним стандартом початкової освіти, а вчителів – із Базовим компонентом дошкільної освіти та чинними програмами розвитку дітей дошкільного віку |
До 20.09. . |
Вихователь та вчитель. |
|
|
Самоосвіта |
Вивчення нормативних документів з питань освітнього процесу в початковій школі |
2024 – 2025 н.р. |
Вихователь старшої групи |
|
Підвищення професійного рівня педагогічних працівників |
Забезпечити участь педагогів закладу у тематичних тренінгах, семінарах, вебінарах з даної проблеми |
2024 – 2025 н.р. |
Директор вихователь |
|
|
Заходи для дітей |
Тематичні дні |
• День знань • Всесвітній день журавля • Міжнародний День краси • Всесвітній день прибирання • Міжнародний день миру • Всеукраїнський день дошкілля
|
01.09 08.09 09.09 20.09 21.09 27.09 (24.09) |
Вихователь |
|
Тематичні тижні |
• Тиждень безпеки |
23.09 – 27.09 |
Вихователь |
|
|
|
Конкурс малюнків |
• Тиждень з протидії булінгу • Діти України за мир |
16.09 – 21.09 |
Вихователь |
|
Розділ 6. Внутрішня система оцінювання якості діяльності
№ та назва блоку |
Форма та тема (зміст) заходів |
Термін |
Відповідальний |
примітка |
|
6.1. Оцінювання стану організації освітнього процесу |
Оперативне |
- готовність вихователя до робочого дня (картки аналізу); - стан ведення ділової документації; - створення розвивального середовища в групі
|
Вересень
|
Директор
|
|
Вибіркове
|
Стан календарно-перспективного планування та індивідуальних планів педагогів |
До 30.09.
|
Директор |
|
|
6.2. Оцінювання питань функціонування |
Безпека життєдіяльності та цивільний захист, охорона праці, охорона дитинства |
Стан роботи щодо дотримання працівниками закладу вимог законів та інших нормативно-правових актів з охорони праці, інструкцій з охорони праці |
Щомісячно 2024 – 2025 н.р.. |
Завідувач господарством |
|
Стан загального технічного огляду будинку і споруд ЗДО |
Щомісячно 2024 – 2025 н.р. |
Директор Завідувач господарством |
|
||
Контроль за безпекою навчального обладнання, приладів, навчально-наочних посібників, які використовуються під час освітнього процесу відповідно до чинних типових переліків і норм |
Вересень
|
Директор, завідувач господарством |
|
||
Стан укриття |
Щомісячно 2024 – 2025 н.р. |
Директор, завідувач господарством, вихователь |
|
||
|
|
Стан роботи щодо попередження нещасних випадків |
Щомісячно 2024 – 2025 н.р. |
Директор, завідувач господарством, вихователь |
|
Стан пожежної безпеки групових, підсобних та інших приміщень ЗДО |
Вересень
|
Директор,завідувач господарством, вихователь |
|
||
|
Харчування |
Вивчення санітарно-гігієнічного стану харчоблоку, їдальні |
Щомісячно 2024 – 2025 н.р.. |
Директор,завідувач господарством
|
|
|
|
Забезпечення оптимального питного режиму дітей |
2024 – 2025 н.р. |
Директор, завідувач господарством
|
|
|
Медичне обслуговування |
Стан дотримання маркування дитячих меблів відповідно до антропометричних вимірювань дітей |
Вересень
|
Директор |
|
Організація рухового режиму дітей та загартування |
Вересень
|
Директор
|
|
ЖОВТЕНЬ
Розділ 1. Діяльність структур колегіального управління
№ та назва блоку |
Засідання, тема (зміст) |
Термін |
Відповідальні |
Примітка |
1.1. Загальні збори (конференції) колективу, виробнича нарада, адміністративна нарада |
Виробнича нарада 1.Обговорення стану підготовки педагогів закладу до «Місячника безпеки життєдіяльності» 2.Якість ведення ділової документації вихователів та інших спеціалістів дошкільного закладу.
|
02.10. |
Директор
|
|
1.2. Заходи з атестації, підвищення кваліфікації педагогів |
Провести співбесіди з педагогами, з метою вивчення рівня практичної, теоретичної підготовки |
До 08.10. |
Директор
|
|
Розділ 2. Методична робота з кадрами
№ та назва блоку |
Форма роботи |
Тема (зміст) заходів |
Термін |
Відповідальний |
Примітки |
2.1. Підвищення професійної компетентності |
Консультації |
«Організація діяльності дітей під час перебування в укритті»
|
04.10. |
Директор |
|
Круглий стіл
|
«Героїчна Україна: від минулого до сьогодення» |
31.10. |
Директор, вихователь |
|
|
2.2. Розвиток професійної творчості |
Майстер - клас
|
«Традиції рідного краю в роботі з дошкільниками» |
19.10. |
Вихователь |
|
2.3. Підвищення кваліфікації |
Самоосвіта |
Участь у вебінарах і семінарах |
За розкладом 2024 – 2025 н.р. |
Директор, вихователь |
|
2.4. Моніторинг якості освіти (розвиток компетентності дітей, професійних компетентностей педагогів) |
Провести перше обстеження дітей з метою отримання цілісного уявлення про рівень розвитку особистості дитини, що необхідно для подальшої розвивальної роботи з дітьми |
|
Директор, вихователь |
|
|
|
Круглий стіл |
До 31.10. |
Директор, вихователь |
|
Розділ 3. Діяльність методичного кабінету
№ та назва блоку |
Форма роботи |
Тема (зміст) заходів |
Термін |
Відповідальний |
Примітки |
Створення науково-методичного осередку для педагогів і батьків
|
Інформаційні матеріали |
«Розвиваємо логіку дітей вдома» |
До 20.10. |
Директор |
|
Інформаційні матеріали |
Поповнення тематичної папки з БЖД «Безпека дітей в умовах війни» |
Жовтень
|
Вихователь |
|
|
Тематичний тиждень |
Тиждень патріотичного виховання |
14.10. – 18.10. |
Вихователь |
|
|
Тематичний день |
Міжнародний день музики |
01.10. |
Вихователь |
|
|
Тематичний день |
День Захисників та Захисниць України. День українського козацтва |
01.10. |
Вихователь |
|
|
Тематичний день |
День художника |
09.10. |
|
|
|
Акція |
Щедра рука для братів наших менших |
До 16.10. |
Вихователь |
|
|
|
Тематичний день |
День гарбуза |
26.10. |
|
|
|
Тематичний день |
День української писемності |
27.10. |
|
|
|
Канікули |
Організація освітнього процесу (фізкультурно-оздоровчого і художньо-продуктивного напряму) |
28.10 – 01.11. |
Вихователь |
|
Розділ 4. Адміністративно-господарська діяльність
№ та назва блоку |
Форма та тема (зміст) заходів |
Термін |
Відповідальний |
Примітка |
4.1. Забезпечення матеріально-технічних та навчально-методичних умов |
Підготувати приміщення закладу до функціонування в зимовий період: -підготувати систему опалення; -виконати профілактичні роботи в системі вентиляції; -утеплити дверні блоки в усіх приміщеннях дошкільного закладу.
Провести інвентаризацію та списання непридатного майна |
До 07.10.
жовтень |
Директор, завідувач господарства |
|
Проводити екологічні акції з метою очищення та озеленення території. |
До 18.10.
|
Завідувач господарства |
|
|
Заготовити землю для зимового висівання квітів, розсади |
До 18.10.
|
Завідувач господарством, вихователь, помічник вихователя |
|
|
4.2. Інструктажі з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності тощо |
Провести навчання працівників ЗДО з питань цивільного захисту |
До 21.10.
|
Директор |
|
4.3. Санітарно-просвітницька робота (гігієнічне навчання/виховання для дітей |
«Гігієнічне навчання працівників освітніх закладів – як фактор безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу» |
До 14.10.
|
Директор
|
|
Провести консультацію для батьків «Особиста гігієна дитини» |
До 31.10.
|
Вихователь
|
|
Розділ 5. Організаційно-педагогічна діяльність
№ та назва блоку |
Форма роботи |
Тема (зміст) заходів |
Термін |
Відповідальні |
Примітка |
5.1. Взаємодія з батьками, органами батьківського самоврядування |
Консультація |
Підтримувати й допомагати: поради батькам на час воєнного стану |
Жовтень
|
Вихователь |
|
5.2. Cпівпраця зі школою, взаємодія з установами, організаціями |
Екскурсія для дітей старшої групи |
«Завітаємо до друзів у школу» |
11.10. |
Вихователь |
|
Консультація для батьків |
Розвиток тактильних відчуттів |
Жовтень
|
Вихователь |
|
|
5.3. Спільні заходи фізкультурно-оздоровчого, художньо-естетичного циклів |
Веселі старти |
Фізкультурна розвага для дітей старшого дошкільного віку спільно з вчителем фізкультури |
25.10. |
Вчитель фізкультури, вихователь |
|
Заходи для дітей |
Тематичні дні |
Жовтень • День Захисників і Захисниць України · День вчителя · Всесвітній день музики • Всесвітній день тварин • Всесвітній день усмішки • День художника • Міжнародний день дівчаток • День українського Козацтва • День кухара • День гарбуза • День української писемності та мови
|
01.10.
01.10. 01.10 04.10. 06.10. 09.10. 11.10.
14.10. 20.10. 26.10. 27.10 |
Вихователь |
|
Тематичні тижні |
«Тиждень патріотичного виховання» |
09. 10 – 14.10 |
Вихователь |
|
|
Конкурси творчих здібностей |
«Осіння фантазія»
|
21.10 – 25.10 |
Вихователь |
|
|
Свято |
«Осінь запрошує в гості» |
31.10 |
Вихователь |
|
Розділ 6. Внутрішня система оцінювання якості діяльності
№ та назва блоку |
Форма та тема (зміст) заходів |
Термін |
Відповідальний |
Примітка |
|
6.1. Оцінювання стану організації освітнього процесу |
Попереджувальне |
Підготовка вихователя до освітньої діяльності з дітьми (картки аналізу) |
Жовтень
|
Директор |
|
Вибіркове |
-робота з попередження дитячого травматизму (інформація до відома ); -стан календарно-перспективного планування та індивідуальних планів педагогів (інформація до відома); - виконання рекомендацій, даних за результатами тематичних перевірок та педагогічних рад |
Жовтень
До 30.10.
Жовтень
|
Вихователь, директор |
|
|
Оперативне |
- проведення та зміст занять та рухливих ігор (картки аналізу); - взаємодія з батьками (картки аналізу). |
Жовтень
|
Директор |
|
|
6.2. Оцінювання питань функціонування |
Безпека життєдіяльності та цивільний захист, охорона праці, охорона дитинства |
Стан проведення моніторингу щодо якості організації освітнього процесу з дітьми (визначення необхідних умов, засобів, форм і методів з основ безпеки життєдіяльності). |
Жовтень
|
Директор, завідувач господарством
|
|
Стан готовності сил і засобів евакуації вихованців ЗДО, педагогічного складу та обслуговуючого персоналу із зони надзвичайної ситуації у безпечні райони |
Жовтень
|
Директор, завідувач господарством
|
|
||
Стан евакуаційних шляхів |
Жовтень
|
Завідувач господарством
|
|
ЛИСТОПАД
Розділ 1. Діяльність структур колегіального управління
№ та назва блоку |
Засідання, тема (зміст) |
Термін |
Відповідальні |
Примітка |
1.1. Педагогічна година |
Педагогічна година 1. Про виконання рішень попереднього засідання педагогічної години. 2. Про видатних українців минулого та сучасності. 3. Про підсумки тематичного вивчення стану роботи з національно-патріотичного виховання дошкільників. |
22.11.
|
Директор, вихователь |
|
1.2. Комісії з харчування, охорони праці, цивільного захисту, організації та проведення експертизи цінності документів тощо |
Комісія з цивільного захисту. Засідання 1 1. Про стан готовності сил і засобів евакуації вихованців закладу, педагогічного складу та обслуговуючого персоналу із зон надзвичайних ситуацій у безпечні райони. 2. Про навчання педагогічного складу, обслуговуючого персоналу закладу з питань цивільного захисту відповідно до Програми загальної підготовки працівників до дій у надзвичайних ситуаціях. |
04.11. |
Члени комісії з цивільного захисту |
|
Розділ 2. Методична робота з кадрами
№ та назва блоку |
Форма роботи |
Тема (зміст) заходів |
Термін |
Відповідальний |
Примітки |
2.1. Підвищення професійної компетентності |
Консультація |
«Закладаємо основи безпеки змалечку» |
05.11.
|
Директор |
|
Тренінг
|
« Позитивне ставлення до себе та інших – запорука здоров’я» |
18.11.
|
Вихователь |
|
|
2.2. Розвиток професійної творчості |
Відкриті покази |
Формування соціально – громадянської компетентності дошкільників в різних видах діяльності.
|
До 30.11.
Листопад |
|
|
2.3. Підвищення кваліфікації |
Самоосвіта |
Професійний діалог у контексті обраної теми самоосвіти |
Листопад |
Директор, вихователь. |
|
Розділ 3. Діяльність методичного кабінету
№ та назва блоку |
Форма роботи |
Тема (зміст) заходів |
Термін |
Відповідальний |
Примітки |
Створення науково-методичного осередку для педагогів і батьків |
Методичні рекомендації |
Розвивальне середовище не на показ, а для дітей |
До 15.11. |
Директор |
|
|
Тематичний тиждень |
Тиждень економічного виховання |
04.11 |
Вихователь |
|
|
Тематичний день |
День української писемності і мови |
09.11. |
Вихователь |
|
|
Тематичний день |
Всесвітній день дітей |
20.11. |
Вихователь |
|
|
Тематичний день |
День друзів |
24.11 |
Вихователь |
|
|
Тематичний день |
Всесвітній день домашніх тварин |
30.11 |
Вихователь |
|
Розділ 4. Адміністративно-господарська діяльність
№ та назва блоку |
Форма та тема (зміст) заходів |
Термін |
Відповідальний |
Примітка |
4.1. Забезпечення матеріально-технічних та навчально-методичних умов |
Забезпечити заклад необхідними матеріалами, підготувати відповідні договори |
Листопад |
Матеріально-відповідальні особи |
|
4.2. Санітарно-просвітницька робота (гігієнічне навчанн/виховання |
Дотримання чинних санітарних правил і норм та неухильне виконання основних вимог ДСанПіН 5.5.2.008 - 01 |
До 20.11.
|
Директор
|
|
Розділ 5. Організаційно-педагогічна діяльність
№ та назва блоку |
Форма роботи |
Тема (зміст) заходів |
Термін |
Відповідальні |
примітка |
5.1. Взаємодія з батьками, органами батьківського самоврядування |
Консультація для батьків |
«Педагоги і батьки – творчий тандем» |
Листопад |
Директор |
|
5.2. Співпраця зі школою, взаємодія з установами, організаціями |
Круглий стіл |
Як методично правильно організувати самостійну діяльність дошкільників (для вихователів і вчителів початкових класів) |
08.11.
|
Вихователь, вчитель поч. класу |
|
Перегляд з коментарями вчителя/ вихователя |
Перегляд роботи вчителя 1-го класу та вихователя ЗДО |
Листопад |
Вчитель 1 – го класу Вихователь |
|
|
Заходи для дітей |
Тематичні дні |
• День української писемності і мови • День доброти • Міжнародний день толерантності • Всесвітній День дитини • День друзів
|
09.11. 13.11. 16.11.
20.11.
24.11 |
|
|
Розділ 6. Внутрішня система оцінювання якості діяльності
№ та назва блоку |
Форма та тема (зміст) заходів |
Термін |
Відповідальний |
Примітка |
|
6.1. Оцінювання стану організації освітнього процесу |
Тематичне |
Стан роботи з громадянсько-патріотичного виховання (довідка до наказу) |
07.11-11.11.
|
Директор |
|
Оперативне |
Виховання культурно-гігієнічних навичок і навичок самообслуговування (картки аналізу) |
Листопад |
Директор
|
|
|
Вибіркове |
Стан календарно-перспективного планування та індивідуальних планів педагогів (інформація до відома) |
До 30.11.
|
Директор |
|
|
6.2. Оцінювання питань функціонування |
Безпека життєдіяльності та цивільний захист, охорона праці, охорона дитинства |
Виконання плану заходів, спрямованих на формування навичок безпечної поведінки в різних життєвих ситуаціях |
Листопад |
Директор
|
|
|
Медичне обслуговування |
Стан здоров’я дітей, захворювання |
Листопад |
Директор
|
|
Виконання медико-профілактичних заходів |
Листопад |
Директор
|
|
ГРУДЕНЬ
Розділ 1. Діяльність структур колегіального управління
№ та назва блоку |
Засідання, тема (зміст) |
Термін |
Відповідальні |
Примітка |
1.1. Заходи з атестації, підвищення кваліфікації пед. |
Сучасний методичний арсенал: ефективні онлайн сервіси в роботі педагога |
Грудень. |
Вихователь |
|
1.2. Комісії з харчування, охорони праці, цивільного захисту, організації та проведення експертизи цінності документів тощо |
Комісія з охорони праці Засідання №1 1. Про стан роботи щодо дотримання працівниками закладу вимог законів та інших нормативно-правових актів з охорони праці, інструкцій з охорони праці.
|
05.12.
|
Члени комісії з охорони праці
|
|
Розділ 2. Методична робота з кадрами
№ та назва блоку |
Форма роботи |
Тема (зміст) заходів |
Термін |
Відповідальний |
Примітки |
2.1. Підвищення професійної компетентності |
Консультації |
Сучасні прийоми розвитку зв’язного мовлення дошкільників |
09.12. |
Директор |
|
Використання логіко – синтаксичної схеми опису предмета чи явища |
09.12. |
Вихователь |
|
||
2.2. Підвищення кваліфікації |
Самоосвіта |
Взяти участь в вебінарах |
Грудень |
Вихователь |
|
Розділ 3. Діяльність методичного кабінету
№ та назва блоку |
Форма роботи |
Тема (зміст) заходів |
Термін |
Відповідальний |
Примітки |
Створення науково-методичного осередку для педагогів і батьків |
Методичні рекомендації |
Організація роботи з безпеки життєдіяльності дітей відповідно до Базового компонента дошкільної освіти |
До 16.12.
|
Вихователь |
|
Тест |
Тест «Досвідченого педагога» |
До 24.12.
|
Директор |
|
|
Зміцнення матеріальної бази методичного кабінету |
|
Виготовити тактильні картки, друдли, коректурні таблиці для формування навичок та вмінь розгорнутого, послідовного, логічного зв’язного мовлення |
Грудень |
Педагогічний колектив ЗДО |
|
|
Тематичний тиждень |
Тиждень різдвяних свят |
23.12. – 27.12.
|
Вихователь |
|
|
Тематичний день |
Всесвітній день української хустки |
07.12.
|
Вихователь |
|
Розділ 4. Адміністративно-господарська діяльність
№ та назва блоку |
Форма та тема (зміст) заходів |
Термін |
Відповідальний |
Примітка |
4.1. Забезпечення матеріально-технічних та навчально-методичних умов |
Провести обстеження технічного стану, визначення відповідності вимогам безпеки життєдіяльності будівель і споруд, приміщень, комунікацій, устаткування, обладнання. |
До 10.12.
|
Завідувач господарством |
|
4.2. Інструктажі з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності тощо |
Забезпечити дотримання правил пожежної безпеки під час проведення новорічних свят. |
Грудень |
Завідувач господарством |
|
|
Провести інструктаж для працівників щодо проведення новорічних свят в ЗДО і дотримання правил пожежної безпеки під час проведення новорічних свят. |
16.12.
|
Завідувач господарством,вихователь |
|
|
Провести інструктаж для батьків вихованці щодо дотримання правил пожежної безпеки та безпеки життєдіяльності під час проведення новорічних свят та зимових канікул |
До 20.12.
|
Вихователь |
|
4.3. Санітарно-просвітницька робота (гігієнічне навчання/виховання
|
Консультація для педагогічних працівників на тему: «Профілактика ГРВІ, грипу» |
До 13.12.
|
Директор
|
|
Інформаційна тека для батьків «Профілактика авітамінозу у дітей» |
До 25.12.
|
Вихователь
|
|
Розділ 5. Організаційно-педагогічна діяльність
№ та назва блоку |
Форма роботи |
Тема (зміст) заходів |
Термін |
Відповідальні |
примітка |
5.1. Взаємодія з батьками, органами батьківського самоврядування |
Консультація для батьків |
Українські казки в житті дитини |
Грудень |
Вихователь |
|
Консультація для батьків |
Завдання морального виховання |
Грудень |
Вихователь |
|
|
Групові батьківські збори (тематичні) |
Моральне виховання дошкільника в сім’ї та дитячому садку |
До 20.12.
|
Вихователь |
|
|
5.2. Співпраця зі школою, взаємодія з установами, організаціями |
Консультація |
Формування у дітей психологічної готовності до школи |
Грудень |
Вихователь, вчитель початкових класів |
|
5.3. спільні заходи фізкультурно-оздоровчого, художньо-естетичного циклів тощо |
Театралізована вистава |
Привітання дошкільників з Днем Святого Миколая |
06.12.
|
Вихователь, вчитель першого класу |
|
Заходи для дітей |
Тематичні дні |
· Міжнародний день обіймів · День Збройних Сил України · День Святого Миколая · Міжнародний день чаю |
04.12 06.12
06.12 15.12
|
Вихователь |
|
Тематичний тиждень |
· Тиждень різдвяних свят |
23.12 - 27.12 |
|
|
|
Флешмоб |
· Українська хустка |
07.12. |
|
|
|
Свята |
· Новорічні дива |
27.12. |
|
|
Розділ 6. Внутрішня система оцінювання якості діяльності
№ та назва блоку |
Форма та тема (зміст) заходів |
Термін |
Відповідальний |
примітка |
|
6.1. Оцінювання стану організації освітнього процесу |
Попереджувальне |
Організація ранкової гімнастики (картки аналізу) |
Грудень
|
Директор
|
|
Вибіркове |
-організація харчування (інформація до відома, ); -стан календарно-перспективного планування та індивідуальних планів педагогів (інформація до відома); -виконання рекомендацій, даних за результатами тематичних перевірок та педагогічнихгодин |
Грудень
До 30.12.
Грудень
|
Директор |
|
|
Оперативне |
-стан ведення ділової документації (картки аналізу); -проведення прогулянок (картки аналізу). |
До 10.12. До 20.12. |
Директор
|
|
|
6.2. Оцінювання питань функціонування |
Безпека життєдіяльності та цивільний захист, охорона праці, охорона дитинства |
Стан пожежної безпеки групових, підсобних та інших приміщень ЗДО |
Грудень
|
Завідувач господарством
|
|
Стан організації роботи з цивільного захисту в закладі |
Грудень
|
Завідувач господарством
|
|
||
|
Медичне обслуговування |
Стан здоров’я дітей, захворювання |
Грудень
|
Директор
|
|
Організація рухового режиму дітей та загартування |
Грудень
|
Директор |
|
СІЧЕНЬ
Розділ 1. Діяльність структур колегіального управління
№ та назва блоку |
Засідання, тема (зміст) |
Термін |
Відповідальні |
Примітка |
1.1. Загальні збори (конференції) колективу, виробнича нарада, адміністративна нарада |
Виробнича нарада 1. Про стан організації харчування в закладі відповідно до стандартів НАССР. Вартість харчування на 2025 рік. 2. Про результати захворюваності та відвідування дітей у 2024 році.
|
Січень |
Директор |
|
Розділ 2. Методична робота з кадрами
№ та назва блоку |
Форма роботи |
Тема (зміст) заходів |
Термін |
Відповідальний |
Примітки |
2.1. Підвищення професійної компетентності |
Консультація |
Інноваційні підходи до формування національно – патріотичних цінностей |
11.01.
|
Вихователь |
|
«Українські звитяжці. Історична подорож у часі. Славетні імена України» |
18.01.
|
Вихователь |
|
||
Психолого-педагогічний консиліум |
Готовність дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі |
26.01.
|
Директор Вихователь |
|
|
2.2. Розвиток професійної творчості |
Майстер -клас |
Дудлінг і зентангл – корисне малювання для дітей і дорослих |
04.01.
|
Вихователь |
|
2.3. Підвищення кваліфікації |
Самоосвіта |
Опрацювання педагогами новинок педагогічної преси, проведення співбесіди «Що я взяла для своєї «Педагогічної скарбнички?» |
25.01.
|
Директор вихователь |
|
2.4. Моніторинг якості освіти (розвиток компетентності дітей, професійних компетентностей педагогів) |
Вивчення готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі |
До 15.01. |
Вихователь |
|
Розділ 3. Діяльність методичного кабінету
№ та назва блоку |
Форма роботи |
Тема (зміст) заходів |
Термін |
Відповідальний |
Примітки |
Створення науково-методичного осередку для педагогів і батьків |
Інформаційні матеріали |
Добірка матеріалів для інформаційної папки для батьків «Валеологічне виховання у родині» |
До 15.01.
|
Вихователь |
|
Портфоліо |
Поповнити дидактичні матеріали для розвитку мовлення |
До 20.01.
|
Педагогічні працівники |
|
|
|
Тематичний день |
Усесвітній день «дякую» |
10.01.
|
Вихователь |
|
|
Канікули |
Організація освітнього процесу (фізкультурно-оздоровчого і художньо-естетичного напряму) |
02.01 – 13.01. . |
Вихователь |
|
Розділ 4. Адміністративно-господарська діяльність
№ та назва блоку |
Форма та тема (зміст) заходів |
Термін |
Відповідальний |
Примітка |
4.1. Забезпечення матеріально-технічних та навчально-методичних умов |
Забезпечити достатню кількість та відповідну якість засобів індивідуального захисту, робочого інвентарю, миючих та дезінфікуючих засобів. |
До 10.01.
|
Завідувач господарством |
|
4.2. Інструктажі з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності тощо |
Провести повторний інструктаж на робочому місці для працівників на роботах з підвищеною небезпекою |
Січень. |
Завідувач господарством |
|
4.3. Санітарно-просвітницька робота (гігієнічне навчання/виховання |
Консультація для педагогів та батьків «Профілактика інфекційних захворювань у ЗДО» |
До 15.01.
|
Вихователь
|
|
Розділ 5. Організаційно-педагогічна діяльність
№ та назва блоку |
Форма роботи |
Тема (зміст) заходів |
Термін |
Відповідальні |
примітка |
5.1. Взаємодія з батьками, органами батьківського самоврядування |
Консультація |
Бережи зір з молоду: дитяча гімнастика для очей |
Січень |
Вихователь
|
|
Консультація |
Розвиток мовленнєвої творчості дітей у процесі роботи з казкою у сім’ї |
Січень. |
Вихователь |
|
|
5.2. Співпраця зі школою, взаємодія з установами, організаціями |
Діагностика |
Діагностика готовності до шкільного навчання дітей старшої групи |
До 15.01.
|
Вихователь |
|
Семінар-тренінг |
«Наступність у роботі дитячого садка школи» |
Січень
|
Вихователь, вчитель початкових класів |
|
|
Заходи для дітей |
Тематичні дні |
• Всесвітній день миру • Всесвітній день «Спасибі» • Міжнародний день обіймів • Міжнародний день ескімо |
01.01 11.01. 21.01. 24.01 |
Вихователь |
|
Розділ 6. Внутрішня система оцінювання якості діяльності
№ та назва блоку |
Форма та тема (зміст) заходів |
Термін |
Відповідальний |
примітка |
|
6.1. Оцінювання стану організації освітнього процесу |
Вибіркове |
Стан календарно-перспективного планування та індивідуальних планів педагогів (інформація до відома) |
До 30.01.
|
Директор |
|
Оперативне |
-дотримання вимог безпеки життєдіяльності у груповому приміщенні (картки аналізу); -організація трудової діяльності (картки аналізу). |
До 10.01.
До 20.01.
|
Директор
|
|
|
6.2. оцінювання питань функціонування |
Безпека життєдіяльності та цивільний захист, охорона праці, охорона дитинства |
Контроль за безпекою навчального обладнання, приладів, навчально-наочних посібників, які використовуються під час освітнього процесу відповідно до чинних типових переліків і норм |
Січень |
Директор, завідувач господарством
|
|
|
Стан малих форм на дитячих майданчиках, спортивного обладнання на спортивному майданчику. |
Січень |
Завідувач господарством
|
|
|
Харчування |
Вивчення санітарно-гігієнічного стану харчоблоку та організації харчування в закладі |
Січень |
Директор |
|
|
Стан транспортування продуктів харчування, умови і терміни придатності, відповідність сертифікатам якості продуктів |
Січень |
Директор |
|
||
Контроль за технологією приготування страв, їхній вихід, наявність відібраних добових проб кожної страви |
Січень |
Директор |
|
||
|
Медичне обслуговування |
Стан дотримання маркування дитячих меблів відповідно до антропометричних вимірювань дітей |
Січень. |
Директор
|
|
Стан здоров’я дітей, захворювання |
Січень |
Директор . |
|
ЛЮТИЙ
Розділ 1. Діяльність структур колегіального управління
№ та назва блоку |
Засідання, тема (зміст) |
Термін |
Відповідальні |
Примітка |
1.1. Заходи з атестації, підвищення кваліфікації педагогів |
Розглянути роботу педагогів по підвищенню кваліфікації |
До 14.03.
|
Директор, вихователь |
|
1.2. Комісії з харчування, охорони праці, цивільного захисту, організації та проведення експертизи цінності документів тощо |
Комісія з цивільного захисту Засідання №3 1. Про стан організації роботи з цивільного захисту в закладі . 2. Про стан проведення моніторингу щодо якості організації освітнього процесу з дітьми, а саме: визначенням необхідних умов, засобів, форм і методів з основ безпеки життєдіяльності. 3. Про вдосконалення та забезпечення матеріально-технічної бази з питань цивільного захисту. |
03.02.
|
Члени комісії з цивільного захисту |
|
Розділ 2. Методична робота з кадрами
№ та назва блоку |
Форма роботи |
Тема (зміст) заходів |
Термін |
Відповідальний |
Примітки |
2.1. Підвищення професійної компетентності |